New bag...


... Ja jotain muutakin. :) Hankin sellaisen laukun, joka säilyy minulla käytössä hyvänä varmasti koko loppuelämäni ja vielä senkin jälkeen halukkaille:) Minä olen tosi tyytyväinen molempiin hankintoihin. :)
Toi oikeanpuoleisen paparikassin koko hämää aika paljon. :) Se mitä se sisältää on jotain paljon pienempää. :) Ostos pakattiin pieneen paperikassiin ja halusin suojata sen sateelta, koska ulkona oli juuri silloin aivan kauhea kaatosade ja minulla ei ollut edes sateenvarjoa. Ylläri.. :D unohdan aina sateenvarjon. Kysyin ystävällisesti Helsingin Mulberryn liikkeessä myyjältä, saisinko ostokseeen, joka oli pakattu kauniisti, esim. jonkun toisen paperikassin, jotta suojaisin sen kaatosateelta. Vastaus oli jotakuinkin näin "meillä ei ole mitään muovikasseja" ja voitte kuvitella äänensävyn, joka ei ollut ihan ystävällisemmästä päästä. :) Mielestäni palvelu oli alussa todella hyvää ja ystävällistä, mutta kassalla ollessani sävy muuttui jostain syystä aivan täysin. Kuvioihin ilmestyi vielä kolmas myyjä, joka katsoi  todella ilkeästi. Tiedätte varmasti sellaisen katseen.. Sanoin muutamaan kertaan, että haluaisin jonkin esimerkiksi paperikassin ihanasti pakatun ostokseni suojaksi. Mielestäni se ei ole kuitenkaan paljoa pyydetty jos olin tullut Mulberryn liikkeeseen vierailemaan ja vielä maksavana asiakkaana! Pointtina nyt se, että eniten minua ihmetytti se miten he kohtelivat minua asiakkaana. 
 Minä arvostan todella paljon hyvää asiakaspalvelua ja sitä toivon itsekin saavani. :) Nyt minulle tuli sellainen olo, että se oli viimeinen kerta kuin vierailen siellä Mulberryn liikkeessä ja miten niin pieni asia Mulberrylle, kuin asiakkaalle yhden paperikassin antaminen, sai minut ajattelemaan näin. :) 
Nyt laukkukokoelmani on valmis!<3

 Mielestäni siinä ei ole mitään väärää, jos haluaa suojata ostoksensa sateelta. Sehän on ihan järkeenkäypää. :) Esimerkiksi Vuittonilla kysyttiin eilen minulta ennen liikkeestä lähtöäni, että haluaisinko, että laukkuni suojataan sateelta.

Tykkää-merkinnät

Kommentit

Anonyymi
,
Täytyy vain ihalla sitä, miten asiallisesti osaat vastata luokkaavaan ja perättömään anonyyymin kommenttiin johon on liitetty asioita, jotka eivät aiheeseen millään tavalla liity. Ja vieläpä väitetään, että vapaa sana ei olisi suotavaa... Mukavaa jatkoa sinulle Veera! Vaikutat oikein sydämelliseltä ja ystävälliseltä ihmiseltä!:)
Anonyymi
,
Mä oon aina saanu tosi mahtavaa palvelua kyseisessä mulberryn liikkeessä. Sen takia on ikävä kuulla tämmöisistä kokemuksista. Niin ei saisi olla, että toiset saa hyvää palvelua ja toiset eivät - palvelun pitäisi aina olla tasavertaista. Ymmärrän hyvin miten huono palvelu voi vaikuttaa ostos- ja asioimishalukkuuteen. Huomiona, että olen itsekin hyvin nuori kun olen siellä pähkäillyt laukkujen ja asusteiden kanssa.

Kiitoksia hyvästä blogista 😊 -Linda
merenhelmi,
Niin ärsyttääkin, ei ole yhtään kivaa jos saa huonoa asiakaspalvelua!:) Paljastan kyllä että mitä sieltä paljastuu!:) Hauskaa perjantaina!:)<3
www.blogger.com/profile/015246971550904167
Anonyymi
,
Tosi ikävä juttu, muistathan laittaa palautetta. ://

Mä oon nyt kahtena kertana saanu tosi nihkeää palvelua LV:lta. Aiemmin en voinu uskoa juttuja huonosta palvelusta, kun mua oli aina kohdeltu siellä melkein liian hyvin. Mutta nyt alkaa mennä maku. Tiedän että tämä on vaan mun henkkoht. kokemus enkä halua yleistää...Mutta huonoa palvelua voi siis saada sielläkin, ikävä kyllä.
Anonyymi
,
Kun itse kävin mulberryllä kesällä mua ei edes moikattu kun astelin liikeeseen sisälle saatika olisi tultu kysymään "tarvitsenko apua?' mutta jäi kyllä ostokset tekemättä mitä oli pitkään harkittu ja tampereelta asti lähetty hakemaan :/
Anonyymi
,
Mua ärsyttää kanssa nämä epäkohteliaat ja jopa tylyt myyjät. Välillä tuntuu, että halvoissa liikkeissä, kuten Gina tricotissa, H&M:llä ja Cubuksessa on paljon ystävällisempiä myyjiä kuin kalliimmissa liikkeissä. Vaikka myyjillä on näissä liikkeissä valtava kiire koko ajan, he ehtivät silti neuvoa kohteliaasti, hymyillä ja tervehtiä. Sitten näissä Mulberryn hintatason liikkeissä myyjät seisoskelevat kassan takana myrtsinä kaiket päivät ja ovat tylyjä asiakkailleen. Miksi?? Itse ainakin pakottaisin hymyn kasvoilleni jo ihan senkin takia, että siitä myyjille maksetaan! Mutta nauti silti ihanista ostoksistasi!:)
merenhelmi,
Joo, hyvä että olet saanut hyvää palvelua!:) Niimä:/
www.blogger.com/profile/015246971550904167
merenhelmi,
Niimpä * piti kirjoittaa 😊
www.blogger.com/profile/015246971550904167
merenhelmi,
Niimpä, olen ihan samaa mieltä! Aina pitäisi kohdella asiakkaita ystävällisesti!:)
www.blogger.com/profile/015246971550904167
merenhelmi,
Kiitos <3 Olipas kauniisti sanottu!:) Kiitos vielä<3 ilahdutit päivääni:)
www.blogger.com/profile/015246971550904167