New bag...
... Ja jotain muutakin. :) Hankin sellaisen laukun, joka säilyy minulla käytössä hyvänä varmasti koko loppuelämäni ja vielä senkin jälkeen halukkaille:) Minä olen tosi tyytyväinen molempiin hankintoihin. :)
Toi oikeanpuoleisen paparikassin koko hämää aika paljon. :) Se mitä se sisältää on jotain paljon pienempää. :) Ostos pakattiin pieneen paperikassiin ja halusin suojata sen sateelta, koska ulkona oli juuri silloin aivan kauhea kaatosade ja minulla ei ollut edes sateenvarjoa. Ylläri.. :D unohdan aina sateenvarjon. Kysyin ystävällisesti Helsingin Mulberryn liikkeessä myyjältä, saisinko ostokseeen, joka oli pakattu kauniisti, esim. jonkun toisen paperikassin, jotta suojaisin sen kaatosateelta. Vastaus oli jotakuinkin näin "meillä ei ole mitään muovikasseja" ja voitte kuvitella äänensävyn, joka ei ollut ihan ystävällisemmästä päästä. :) Mielestäni palvelu oli alussa todella hyvää ja ystävällistä, mutta kassalla ollessani sävy muuttui jostain syystä aivan täysin. Kuvioihin ilmestyi vielä kolmas myyjä, joka katsoi todella ilkeästi. Tiedätte varmasti sellaisen katseen.. Sanoin muutamaan kertaan, että haluaisin jonkin esimerkiksi paperikassin ihanasti pakatun ostokseni suojaksi. Mielestäni se ei ole kuitenkaan paljoa pyydetty jos olin tullut Mulberryn liikkeeseen vierailemaan ja vielä maksavana asiakkaana! Pointtina nyt se, että eniten minua ihmetytti se miten he kohtelivat minua asiakkaana.
Minä arvostan todella paljon hyvää asiakaspalvelua ja sitä toivon itsekin saavani. :) Nyt minulle tuli sellainen olo, että se oli viimeinen kerta kuin vierailen siellä Mulberryn liikkeessä ja miten niin pieni asia Mulberrylle, kuin asiakkaalle yhden paperikassin antaminen, sai minut ajattelemaan näin. :)
Nyt laukkukokoelmani on valmis!<3
Mielestäni siinä ei ole mitään väärää, jos haluaa suojata ostoksensa sateelta. Sehän on ihan järkeenkäypää. :) Esimerkiksi Vuittonilla kysyttiin eilen minulta ennen liikkeestä lähtöäni, että haluaisinko, että laukkuni suojataan sateelta.
Mielestäni siinä ei ole mitään väärää, jos haluaa suojata ostoksensa sateelta. Sehän on ihan järkeenkäypää. :) Esimerkiksi Vuittonilla kysyttiin eilen minulta ennen liikkeestä lähtöäni, että haluaisinko, että laukkuni suojataan sateelta.
Kiitoksia hyvästä blogista 😊 -Linda
Mä oon nyt kahtena kertana saanu tosi nihkeää palvelua LV:lta. Aiemmin en voinu uskoa juttuja huonosta palvelusta, kun mua oli aina kohdeltu siellä melkein liian hyvin. Mutta nyt alkaa mennä maku. Tiedän että tämä on vaan mun henkkoht. kokemus enkä halua yleistää...Mutta huonoa palvelua voi siis saada sielläkin, ikävä kyllä.