Ruokapäiväkirja

Tässä viime viikkoista ruokapäiväkirjaa, koska sitä oli toivottu moneen otteeseen. Pääsääntöisesti pyrin noudattamaan gluteenitonta ruokavaliota, sillä ruokavaliolla tunnen oloni huomattavasti paremmaksi. 
Herkuttelen noin 2 kertaa viikossa suklaalla. Se on heikkouteni. Rakastan tummaa suklaata, sekä pähkinäsuklaata. Karkkia tai mitään muitakaan epäterveellisiä herkkuja en oikeastaan syö. Tietenkin kesälomapäivät, ulkomaanmatkat ja juhlat sallivat poikkeuksen. ;) 

Heti herättyäni - Lasi vettä
Aamupala  - Mustikoita ja maitorahkaa, sekaan kaakaonibsejä, hunajaa ja siitepölyrakeita
Lounas - Kasvisvuokaa - Kananmuna - Salaattia - Lasi piimää
Välipala  - Marjasmoothie (itsepoimittuja vattuja, puolikas banaani, luonnonjugurttia ja kuivattua nokkosta). Vatun sekaan sopii hyvin puolukka, tulee vähän kirpeyttä. 
Päivällinen - Parsakeitto - Jälkiruuaksi marjarahkaa ja kahvi
Iltapala - Tattarihiutaleista keitetty puuro ja mustikoita päälle - Hedelmälautasellinen: avokadoa, tuoreananasta ja luomubanaania - Kupillinen Clipper mustaherukkateetä luomu hunajan kera

Lisäksi pyrin juomaan 1,5 litraa vettä päivittäin. Myös vihreää teetä nautin useimmiten muutaman kupin päivässä. Olen aivan hullaantunut Clipper merkkisiin teevaihtoehtoihin. Lemppareihin lukeutuu mustaherukkatee, Detox yrttipuhdistustee, voikukanlehtitee, kamomillatee, sekä valkoinen vadelmatee. 

Tykkää-merkinnät

Kommentit

Anonyymi
,
Hei ootko ollu viime kesänä himos festareiil kuuntelees fintelligentsii?:--)
Anonyymi
,
Ihanan terveellisesti syöt! 😊 Täytyis ihan ottaa mallia 😊
Anonyymi
IP: 82.99.3.229