Ruokapäiväkirja kuvien kera! :)

Toivottiin, että tekisin ruokapäiväkirjan niin, että laittaisin vähän kuviakin joukkoon, joten päätimpä toteuttaa sen saman tien! :) Tässä siis eilisen ruokapäiväkirjaa!

Aamulla:
Marjapuuro maidolla (kuvassa) 
Tee hunajalla<
Koulussa:
Paussipatukka
Suklaapatukka
Luumuja
Iso kuppi Roibosteetä

Koulussa:
Kasviskeitto
2 leipää voilla ja juustolla
Piimälasi

Iltapäivällä: (kuvassa)
Verigreippi
Viili jonka päälle sokeria ja kanelia
Ruisleipä voilla ja juustolla
Illalla:
Täytetty kesäkurpitsavene
Viili
Hunajamelonin palasia
Vähän irtokarkkeja

Tykkää-merkinnät

Kommentit

Anna,
hei laitoin sulle s-postilla tonne merenhelmi sähköpostiin niitä kuvia sieltä koulusta 😊 pistä tähän !
www.blogger.com/profile/022055127244576910
Anonyymi
,
olis kiva jos laittasit ohjeita kans noista kasvisruuista:) näyttää superhyvältä!:P
merenhelmi,
Anna:
Joo okei kiitti tosi paljon!!<33 Tää oli eilisen ruokapäiväkirja, niin laitan sen tänään otetun kuvan sittenkin seuraavaan ruokapäiväkirjapostaukseen! 😊 Kiitti vielä <3

ANonyymi:
Joo tottakai voin laittaa 😊 Noi kesäkurpitsaveneet on ainakin ihan älyttömän hyviä! 😊 Kiitti ideasta (:
www.blogger.com/profile/015246971550904167
Anonyymi
,
aaaaaa!!! miten sä pysyt noin laihana vaik syöt suht paljon, okei normaalist tai jopa liian vähän mut mulle paljon.....käyn ite lenkil joka päivä yleensä viivyn pari tuntii ja oon ollu 7 päivää ruokalakos, mut oon laihtun säälittävät 5kiloo:( viel 10 jälel et oon tavottees 45...
oot niin ihanan kaunis, ihailen sua:)
Anna,
merenhelmi,
Anonyymi:
Normaalipainossa pysymisen ykkösedellytyksenä on syödä tarpeeksi, että aineenvaihdunta pysyy aktiivisena. Eli jos sinulla on kymmenen kiloa tavoitepainoosi (45kg), niin olet itse tällä hetkelläkin tosi hoikka. Sinua tuntematta 55 kiloa on terveellisempi paino kuin 45 kiloa. Meillä ainakin äiti sais hepulin jos pidettäisiin tällaisia päivän syömättömyyskuureja. Syömättömyys ei ole pidemmän päälle tehokas painonhallinta tapa. Itse tavallisena suosittelisin kyllä, että opettelet terveelliset ja säännölliset ruokatottumukset. (Hyvä ruoka,parempi mieli) 😃 😊
www.blogger.com/profile/015246971550904167