smoothievinkki

Julkaisin viikonloppuna postauksen: "hyvinvoinnista ja syksyn hyviä päätöksiä". Nyt viime aikoina illat ovat menneet lähinnä terveys- ja hyvinvointikirjojen kimpussa. Kun olen aloittanut tällaisen pienen tai suuremman projektin näin syksyllä, ajattelin, että jakaisin mielelläni tyyli- ja kauneuspostauksien lisäksi välillä myös tällaisia hyvinvointiin liittyviä juttuja. Miltäs kuulostaisi? Vaikka nämä hyvinvointipostaukset eivät tule olemaan blogissani siinä suurimmassa osassa, ne ovat elämässäni tärkeässä asemassa, joten olisi jotenkin inspiroivaa kirjoittaa välillä myös täällä blogin puolella aiheesta. Muistaakseni on toivottu ainakin venyttely- ja terveyskirjavinkkejä, sekä postausta gluteenittoman ruokavalion aikaansaannoksista. Olisiko teillä vielä jotain muita postaustoiveita liittyen hyvinvointiin?
Tässä kuitenkin yksi hyvä vinkki aamun smoothieen, nimittäin vihreä tee ja kyllä, smoothien sekaan. Yleensä laitan smoothien "nesteeksi" luomu riisijuomaa / mantelijuomaa, mutta tänä aamuna riisijuoma oli päässyt loppumaan, joten päätin ottaa blogini lukijan vinkin käyttöön ja kaadoin blenderiin vihreää teetä. Eikä jäänyt viimeiseksi kerraksi, vihreän teen ja omenan yhdistelmä teki smoothiesta jotenkin kivan raikkaan makuista. Nyt onkin hyvä tehdä smoothieta kun omenapuut ovat notkollaan omppuja ja metsästä löytyy puolukoita, sekä mustikoita.
Tämän aamuinen smoothie valmistui seuraavista:
- valmista vihreää teetä (smoothien "nesteeksi")
- 1 luomu banaani (tuomaan smoothieen rakennetta)
- 4 omenaa omasta pihasta
- mustikoita
- lesitiiniä
- magnesiumjauhetta
- maca-jauhetta
- opti-msn jauhetta (lesitiiniä, magnesiumjauhetta, macaa ja opti-msn jauhetta en käytä päivittäin)
Olen vähän huono syömään aamuisin, mutta smoothie on yksi niistä harvoista, jota oikein himoitsen aina herättyäni. Kannattaa ehdottomasti kokeilla jos tuntuu, ettei aamulla oikein mikään tunnu maistuvan. Mä olen nyt vaihtanut kahvikupin vihreään teehen, jonka lisäksi olen pyöräyttänyt tällaisen herkun oikeastaan joka aamu! Aamupalan lisäksi smoothie on tosi kätevä vaikka kuntosalin, uinnin tai muun liikuntatreenin jälkeen, silloin heitän sekaan yleensä myös riisiproteiinia. Ja jos tietää, että töiden tai opiskeluiden parissa vierähtää ajateltua pidempään, tällainen vitamiinipommi auttaa kyllä hyvin jaksamaan. Itse olen tehnyt tällaisen monet kerrat mukaan kirjastolle lähtiessäni, se on helppo ottaa mukaan juomapulloon ja juoda pienenä piristyksenä opiskelun lomassa. Tykkään smoothiesta senkin puolesta, että se on niin nopea tehdä, mutta kuitenkin ravinnerikas, sekä terveellinen. Ja joka kerta voi tehdä eri makuisen vaikka vain marjoja vaihtelemalla. Yhden luomubanaanin olen pitänyt smoothien tekemisessä jo pitkään mukana, se tekee smoothien rakenteesta vähän paksumpaa ja "ruokaisampaa" (myös lesitiini ajaa samaa asemaa).
Nyt haluaisin tietää, että mitä tulee teidän lempparismoothien sekaan?
Marjasmoothie ohje , smoothie ohje , smoothieohje , smoothie-ohje , mustikkasmoothie , mustikkasmoothie ohje , omenasmoothie , helppo smoothie , terveellinen smoothie , nopea smoothie , helppo marjasmoothie , terveellinen marjasmoothie , nopea marjasmoothie , smoothie aamupalaksi , nopea aamupala, terveellinen aamupala , hyviä aamupala vinkkejä , hyviä välipala vinkkejä , hyvä välipala töihin , terveellinen välipala töihin , välipala resepti , smoothie vinkkejä , välipala vinkit , aamupala vinkit , Louis Vuitton kalenteri kuva , Louis Vuitton kalenteri , Louis Vuitton Small Ring Agenda Cover kalenteri sävyssä Rouge Fauviste , louis vuitton calendar

Tykkää-merkinnät